Förlåt för skitdålig uppdatering!



Hej...
Vill först säga förlåt för skitdålig uppdatering! Ja skrev ju att jag var ledsen för en sak sist jag bloggade och att ni fick räkna med att jag nt skulle blogga på några dar ja det var ju ett tag nu. Men trode nt att jag nt skulle blogga på så länge men har ochså hafft/har mkt med en föreställning vi håller på med just nu som heter ´´Hakuna Matata´´ så har nt hunnit...
Men nu fan måste ja göra så gott ja kan för å uppdatera så många gånger om dagen ja kan/hinner med.
Nu e man sigel igen sen ett tag ja det hade typ med de å göra förrut när ja skrev att ja va ledsen ni kanske fattar... Nu vet ni det iaf. 

//Amanda  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0