Första dagen = Inte som jag jag hade tänkt mig :(

Första dagen på året blev nt som jag hade tänkt mig uta ba mest bråk å skrik hemma me mamma, för att hon blev arg när jag ringde min pojkvänn me hem tellen, för att mobilen har slut på pengar nu :(

- Men det kostar pengar!
- Men hallå han e ju facktiskt min pojkvänn och jag älskar honom! 

Kan hon liksom nt fatta elr!? 
Sen börjar de både mamma å pappa slänga ut massa taskiga kommentarer å så å då blir man ju både arg å ledsen såklart -.- 

Aja... får ladda på mobilen så fort ja får pengar å tänker skaffa Qomviq!
Tellenor suger...

Men sen har blev de iaf god mat ikv :)
Ungsbakad kött elr hur man säger.

Sen satt ja å berätta roliga historier ja hitta på te min lillebrorsa, så ja fick honnom å skratta så han nästa tappa luften å de va ju iaf en liten kul grej :P

Ja hoppas att de blir en bättre dag imån, men ska lyssna på lite musik, surfa runt lite på nätet å sen gå upp å se om de går nån bra film på tv ikv.

//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0