Hemma och sjuk...

Hej!
Förlåt att ja nt bloggade igår, men gick å sov när jag kom hem från föreställningen igår...
Jag va sjuk då me, men jag var tvungen att göra det ändå igår då det var skolföreställning. Blev nt lika bra som när jag är frisk såklart men kämpade på och gjorde så gott jag kunde den stunden iaf.
Min klass, min mamma å den klassen hon och en annan lärare har (mamma är lärare typ) och min lillerbror och hans klass + anrda klasser me va där och kollade igår och nästa tisdag kommer resten av skolan (de klasserna som nt har kollar på föreställningen än) dit och kollar.
Sen åkte jag hem direkt effter för att jag va/är sjuk och det är viktigt att jag vilar och blir frisk till lördag då vi har nästa föreställning.

Det är svårt att blogga nu för att min lillebror som jag tycker är så jävla störande dum i huvvet å så kommer och börjar sparka, slå skrika och håller på säga massa grejjer som att: du får nt sitta vid datan, du är sjuk! asså de är så jävla störande å så när han kommer å tror att han bestämmer över mig. Fattar nt varför han ska komma och lägga sig i allt dendära jävla ungjäveln! Han är bara 9 år (fyller 10 i år) Asså han verkar tro att han är vuxen och så jävla uppkäfftig och irriterande för att va så liten... Tillåme mamma tycker det.

+ att man visst kan blogga när man är sjuk, kanske nt lika ofta men lite i allafall.

Men nu måste jag dra för att äta, men bloggar (kanske) senare... Ska försöka.

//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0