Pass te England?


Godmårgon!
Jag och en av mina kompisar Natalie ska ju åka på språkresa te England te ett ställe, som heter  bournemouth på sommarlovet i juni i år.
Å ja kanske måste ta pass snart elr iaf innan vi åker, för vet nt om mitt pass kanske har gått ut då ja va utomlands senast å de va ju typ 2006 elr nått, så tror att det har gått ut men vet nt säkert. Ska kolla de sen...
Fat innan ja gör de om de behövs, så vill ja färga hret först, som ja prata om igår.

Sökre nyss på bournemouth å hitta jättefina bilder då på google å folk pratar ju om hur fint å fina stränder de e där.
Här e några bilder ja hitta:











Visst e det fint?
Sen komme rju vi få åka te London å shoppa 2 gånger också under resan + lite ndra grejjer me.
Å så kommer vi å bo hoss en värdfamilj där i
bournemouth me.
Längtar, ska bli sietkul å åka på denhära språkresan i sommar me min kompis! :)

Bloggar mer sen.

//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0